Hospitality op locatie

 

 

Neem contact op

Voor professionele hospitality en dienstverlening is Handled By dé organisatie die je nodig hebt.

Wij geloven dat gastvrijheid de kracht is achter succesvolle mensen en bedrijven
Pas als je weet wat jouw klant verwacht, kun je de verwachtingen gaan overtreffen. Door je als bedrijf in te leven in de wensen van jouw gast, klant of medewerker, kun je beter inspelen op dat waar diegene naar op zoek is. Wanneer je dan dat stapje extra zet, hebben we het over hospitality. Het is de kunst om een gast, klant of medewerker in zijn zoektocht niet slechts tevreden te stellen, maar zijn verwachtingen juist te overtreffen.

In de praktijk omvat hospitality echter veel meer dan een warm onthaal en een goede service. Het is een manier van denken en doen waarbij je met service als extra dimensie een gast, klant of medewerker het juiste ‘gevoel’ geeft en zich welkom laat voelen.

Hoe is het met de dienstverlening en hospitality binnen jouw bedrijf gesteld? Op welk servicelevel staan jullie op dit moment en waar wil je naartoe? Samen bespreken we wat wij kunnen doen om jouw dienstverlening naar een next level te brengen of te continueren.

Gastvrijheidsbeleving & dienstverlening
Alles draait om mensen en de aandacht die je ze geeft, ze te laten voelen dat ze gezien en gehoord worden en dat wordt helaas nog wel eens vergeten. Alles kan ogenschijnlijk kloppen, maar als de gastvrijheidsbeleving en dienstverlening te wensen overlaten dan maak je geen onuitwisbare indruk. De missie en visie van Handled By is om de hospitality en de dienstverlening binnen bedrijven naar een next level te brengen, want een excellente service zorgt voor blije en terugkerende gezichten. 

 

Servicelevel op hoog niveau
De drive om het servicelevel van elk bedrijf, event, bedrijfsfeest of privé aangelegenheid omhoog te brengen is een belangrijk ingrediënt om uit te blinken. Om het goed te doen hoef je niet altijd groots te denken, want vaak maken de kleine details al een groot verschil. Wil jij weten hoe het is gesteld met het servicelevel binnen jouw organisatie? Of wil je de hospitality naar een next level brengen? 

ik wil graag meer weten over hospitality